....تقویم انتظار....


در انتظار طلوع

آنقدر غایب میشوم شاید دل کسی برایم تنگ شود ولی افشوش که فراموش شده ام.

 

یا مهدی

 

تقویم من پر از جمعه های خط خورده است

اما گمان مکن که خسته شدم از انتظار

هرجمعه منتظرم،منتظر گل زهرا

 

المهدی ادرکنی



نظرات شما عزیزان:

lovely boy
ساعت15:00---30 بهمن 1390
1 سوال؟مثلا من میخوام استخاره کنم,نیت کنم برم دزدی جواب استخارم هم خوب اومد گفت زودتر انجام بده پس یعنی من باید دزدی کنم؟به نظرم استخاره کردن مثل فال گرفتن الکی هستش.

lovely boy
ساعت19:00---15 بهمن 1390
خیییییییییییییلی وبلاگت خوشکله.اون یکی وبلاگت هم همینطور.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در پنج شنبه 13 بهمن 1390برچسب:,ساعت 12:51 توسط منتظر| |


Power By: LoxBlog.Com